Najbolja ishrana protiv akni i COLWAY suplementi

Kako smanjiti rizik od nastanka akni, ili kako poboljšati trenutno stanje? Najzdraviji način je promena ishrane i dodaci ishrani u vidu prirodnih suplemenata. Za još jedan korak ispred tu je i riblji kolagen. Sledite savete COLWAY stručnjaka.

Svaki organizam je priča za sebe, ali mnogi koje muče akne su primetili da se stanje pogoršava nakon konzumacije određene vrste hrane. Akne i ishrana su usko povezani, ali eksperimentisanje sa ishranom nije jednostavna stvar, jer kako utiče na ovo najrasprostranjenije kožno oboljenje, može uticati i na neka druga. Međutim, izbacivanjem nezdrave hrane i povećanim unosom minerala i vitamina, sasvim sigurno nećete načiniti štetu svom telu, već ogromnu korist, i to na duže staze.

Kako svaka promena ishrane predstavlja pomalo iscrpljujuć zadatak, COLWAY nadoknađuje izgubljenu energiju kroz svoje potvrđeno efikasne suplemente. Upoznajte se sa njima i namirnicama koje akne vole i mrze u nastavku.

Koja hrana uzrokuje akne

Ukoliko ste ljubitelj masne, začinjene i obojene hrane eto vam odgovora zašto imate akne. Prosti ugljeni hidrati su najveći krivci za probleme sa kožom, ali i zdravljem uopšte. Njih najviše ima u belom brašnu, belom pirinču i šećeru, i sa njima vrlo lako i nesvesno možete preterati i pogoršati stanje kože. Imajte u vidu da naglo i potpuno izbacivanje prostih ugljenih hidrata može biti štetno, i zato bi trebalo postepeno isključivati namirnice koje ih sadrže. Koža lica koja je sklona aknama takođe neće uživati u režimu ishrane koji podrazumeva obilje mlečnih proizvoda i masti. Ove vrste hrane stimulišu proizvodnju hormona koji mogu dovesti do stvaranja i lučenja viška ulja u uljnim žlezdama, tako da to treba uzeti u obzir prilikom pravljenja plana za ishranu protiv akni i bubuljica.

Dakle, hrana koju treba izbegavati ukoliko imate problematičnu kožu sklonu aknama ubraja namirnice sa sledećeg spiska.

Šećer

Šećeri, koje konzumiramo kao rafinirani beli šećer u svojim domovima i u drugim oblicima poput gaziranih pića, sokova od tetra pakovanja, meda itd., bogati su rafiniranim ugljenim hidratima. Oni se brzo apsorbuju u krvotok, podižući nivo šećera. Povećanje nivoa insulina takođe gura višak šećera u ćelije, što zauzvrat izaziva akne.

Mlečni proizvodi

Studija sprovedena na tinejdžerima pokazala je da je konzumacija nemasnog i obranog mleka dovela do povećanja akni. Međutim, veza između mleka i akni još uvek nije jasna. Ako primetite akne nakon konzumiranja mleka, najbolje je izbegavati mlečne proizvode.

Brza hrana

Poznato je da tinejdžeri koji konzumiraju velike količine brze hrane poput pljeskavica i pomfrita imaju akne. Međutim, veza između brze hrane i toga koji sastojak tačno izaziva akne je nepoznata.

Čokolada

U studiji sprovedenoj na muškarcima utvrđeno je da su oni koji su konzumirali 100% nezaslađenog kakaoa izazvali značajan porast akni. Studija zaključuje da jedenje čokolade (koja obično sadrži mleko – mlečni proizvod i šećer) čini da imuni sistem snažno reaguje na bakterije koje uzrokuju akne.

Masna hrana

Pržena hrana ili predmeti poput slanine i pljeskavica koji imaju puno masnoće takođe imaju dodatnu masnoću u mesu. Višak ulja i masti može dovesti do izbijanja bubuljica.

Protein surutke

Proteini surutke bogat su izvor proteina i aminokiselina poput leucina i glutamina. Ovaj prah obično konzumiraju sportisti i bodibilderi. Međutim, konzumacija proteina surutke čini da ćelije kože rastu i množe se brže, pored porasta nivoa insulina, što takođe može biti uzrok akni.

Rafinisane žitarice

Rafinisane žitarice ili rafinirano belo brašno obično se nalaze u hlebu, testeninama, žitaricama i pirinčanim rezancima. Oni imaju visok glikemijski indeks i podižu nivo šećera u krvi. Insulin čini androgene hormone aktivnijim, što dovodi do bržeg rasta ćelija i stvaranja sebuma – što dovodi do akni.

Hrana bogata omega-6 mastima

Poznato je da zapadnjačka vrsta ishrane sa kukuruznim pahuljicama, sojinim uljem itd. , povećava rizik od akni jer sadrži omega-6 masti koje su po prirodi inflamatorne. Ako već imate kožu sklonu aknama, jedenje ove hrane može vas učiniti ranjivijim.

Nemasno meso i životinjski proteini

Neki ljudi imaju bubuljice prilično velike i tamnocrvene boje; pojavljuju se i duž linije vilice i vrata, pored obraza. To je zbog prekomernog unosa mesa poput piletine i ovčetine. Crveno meso može da izazove ove bubuljice, mada veza nije poznata.

Poenta zdrave ishrane jeste napraviti balans, i ne opteretiti ni misli ni telo. Lečenje akni iznutra je proces. Ne postoji čarobna dijeta protiv pojave akni i bubuljica, niti je potrebno da ishrana protiv akni bude rigorozna. Dakle, smanjite unos rafinisanih ugljenih hidrata, prostih šećera, masti i mlečnih proizvoda i pratite kako to utiče na vašu kožu.

Koja hrana je najbolji izbor kad imate akne

Na suprotnoj strani od prostih ugljenih hidrata su dobri, tj. složeni ugljeni hidrati, koji mogu smanjiti rizik od nastanka akni. Oni se nalaze u integralnim žitaricama (žitarice sa celim zrnom), mahunarkama, svežem voću i povrću. Složeni ugljeni hidrati pružaju dug osećaj sitosti, što je još jedna njihova pozitivna strana.

Smatra se da je i hrana sa sledećim sastojcima blagotvorna po kožu jer deluje protivupalno:

Antioksidanti

Antioksidanti su supstance koje efikasno štite organizam od slobodnih radikala i ne dozvoljavaju narušavanje zdravlja. Obezbeđivanjem njih svakodnevno uticaćete na podmlađivanje ćelija i povećanje ukupne energije. Antioksidante možete pronaći uglavnom u namirnicama biljnog porekla, kao što su: brokoli, spanać, citrusi, maline, kupine, mahunarke, koštunjavo voće, luk, slatki krompir, itd.

Omega-3 masne kiseline

Ključne masti za naše zdravlje su toliko često pominjane kada je reč o smanjenju rizika od srčanih bolesti, obezbeđivanje boljeg vida i normalnog rada nervnog sistema, ali možda i ne toliko kada se govori o stanju kože. Omega-3 masne kiseline deluju protivupalno, posebno kada je upala hronična, a to su sasvim sigurno akne. Preporučuje se konzumiranje ribe, i to najviše sardine i lososa makar dva puta sedmično. Takođe, kako akne često uzrokuju stres, bitno je naglasiti da ove masne kiseline zajedno sa antioksidantima mogu smanjiti nivo štetnog hormona stresa.

Probiotici

Probitike možemo smatrati prirodnim antibioticima, što znači da se uspešno bore protiv štetnih bakterija, među kojima su i one koje učestvuju u nastanku akni. Probiotike može uneti u organizam konzumiranjem jogurta, kiselog kupusa, jabukovog sirćeta, kiselih krastavčića i kefira.

Polifenoli

Polifenoli su mikronutrijenti uz pomoć kojih održavamo vitalnost organizma i lepotu kože. Oni se u velikoj koncentraciji nalaze u kakau, orašastim plodovima, voću, povrću, kurkumi, zelenom čaju, soji i crvenom vinu.

Vitamini A i E

Otkriće da nizak nivo vitamina A i E u organizmu može dovesti do težih oblika akni veoma je značajno, jer se sasim tim pronašao i načn da se ovom kožnom oboljenju stane na put.

Vitamin E uz druge korisne sastojke protiv akni, kao što je npr. riblji kolagen, možete pronaći u suplementu COLVITAnajbolji kolagen na tržištu.

Mineral cink

Cink je izuzetno važan mineral koji povoljno utiče na regeneraciju ćelija kože i regulaciju telesne težine i nivoa hormona. Namirnice bogate cinkom su: morski plodovi, indijski orah, seme bundeve (golica), juneće meso, ćureće meso, kinoa, sočivo, itd.

Pre promene ishrane dobro istražite prednosti i mane, uzmite u obzir alergijske reakcije, trenutno zdravstveno stanje i konsultujte lekara. Verovatno nije neophodno da u potpunosti izbegavate svu hranu povezanu sa nastankom akni, već će biti dovoljno da je konzumirate u ravnoteži sa zdravim namirnicama koje smo pomenuli u tekstu. Postoji dosta strategija za lečenje akni iznutra, ali zapamtite da je to proces. Preporuka je da se makar tri meseca hranite na ovaj način kako bi došlo do vidljivih rezultata.

Ukoliko želite ishranom da se izborite protiv akni i bubuljica, savetujemo vam da se naoružate strpljenjem i da počnete da vodite dnevnik ishrane. Vođenje dnevnika ishrane može vam pomoći da identifikuje hranu koja pokreće ili pogoršava izbijanje akni. Zabeležite svaki obrok i međuobrok i zabeležite vrstu i težinu simptoma akni koji se razvijaju svakog dana. Nakon što ispratite situaciju, dnevnik možete odneti i vašem dermatologu na konsultaciju. Tako ćete zajedno moći da pronađete vezu između vremena izbijanja bubuljica i ishrane koju ste notirali u dnevnik. Lekar će vas najbolje posavetovati o promenama u ishrani.

Podrška svakoj promeni ishrane bi trebalo da budu prirodni dodaci ishrani, koji će nadoknaditi izgubljene nutrijente i energiju. COLWAY suplementi to i čine, uz pomoć posebno odabranih sastojaka. Još detalja možete pronaći u našem tekstu Koje namirnice da izbegavate i koje COLWAY proizvode da koristite kako biste porazili akne, a celokupnu ponudu pogledajte na linku KOLAGEN SHOP

Colway Colvita kutija suplemenata u kapsulama

KOLAGEN KAPSULE COLVITA prava su podrška zdravlju. U njima se nalazi liofilizirani riblji kolagen, moćni protein koji obezbeđuje vitalnost celog organizma i lepotu kože. Vitamin E i alge dodatno hrane ćelije i poboljšavaju stanje mišića, kostiju, krvnih sudova. Poboljšanje ukupnog zdravlja organizma videće se i na vašoj koži. Za kratko vreme primetićete smanjeni nastanak akni i bubuljica i povlačenje postojećih.

Za više informacija i porućivanje kliknite na link: KOLAGEN U KAPSULAMA

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *